Wednesday, July 1, 2009

Baby born

Posted by ila_abadiey at 9:37 PM
aku nak wish tahniah kat best friend aku nadia& hubby diatas kelahiran baby girl pd 01/07/09 at 6.02ptg dgn berat 3.85kg......semoga dgn kehadiran puteri akan menyerikan lg rumah tangga mereka...amin......xsabar nak p tgk nadia & baby mlm ni.........teringin sgt nak timang anak cam nadia,tp xtau la bila impian aku akan tercapai............harap2 lepas ni turn aku lak.......nak beli ape erk untuk baby nadia nanti?????arghhhhhhhhh....pening...pening.......ari ni lak aku pose,skang ngah pikir nak mkn ape berbuka nanti.........nak masak rs cam mls jerk,xpe ri ni ade pasar tani,beli la ape2 nanti.....tp nak mkn pe????huhuhuhuhuhu.......

0 comments on "Baby born"

Post a Comment

 

ilaabadiey@blogspot.com Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal